Mała rzecz, a cieszy bardzo!!!

Wczoraj siedząc w swoim pokoiku, pochłonięta zupełnie malowaniem, nagle ktoś zapukał do moich drzwi...
Po zwyczajowym PROSZĘ, drzwi otworzyła moja sąsiadka s.Basia, trzymając w ręku skrzynkę na narzędzia (tak mi się wydawało). Pomyślałam, że pewnie kupiła sobie skrzyneczkę na swoje karteczki rachunki, fakturki itp, wszak jest domową ekonomką i takowy zakup planowała.
Ale jakież było moje zaskoczenie...
Owa skrzyneczka była dla mnie.
DLA MNIE???? DLA MNIE???
TAK, DLA MNIE!!!! SZOK!!!!
Pomysł fantastyczny, wreszcie zrobię porządek z moimi pomocami plastycznymi.
Skrzyneczka jest śliczna, praktyczna i funkcjonalna. Sami zobaczcie...



Kto by pomyślał, że w sklepie dla mężczyzn znajdzie się praktyczny prezent dla kobiety  ;)
Chociaż s.Basia to mistrzyni w wynajdywaniu takich prezentów ;)
DZIĘKUJĘ!!!!

Komentarze

Prześlij komentarz