Anioły są wśród nas...




Już za tydzień liturgiczne wspomnienie naszych Aniołów Stróżów.
Mam nadzieję, że każdy pamięta o swoim niebiańskim przyjacielu, który gotowy jest nam pomagać w każdej chwili, wystarczy tylko do niego westchnąć.
Mój anioł jest tak pozytywnie zakręcony jak ja, o czym świadczy jego zakręcona fryzura :)
Może sami zrobicie podobiznę swojego anioła???










Teraz ręce, które można zrobić z plecionego sznurka lub raffi. 






Skrzydła robimy wiążąc z organzy kokardy, 
do których gorącym  klejem przyklejamy pióra.
















Komentarze

  1. Ciotka, zrób mi takiego Aniołeczka:D, wiesz, że ja sama to tak nie bardzo:D
    ...a ręce to mogą być fajne jeszcze z cieniutkiego drucika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten anioł.! CUDOWNY!

    pozdrawiam, I.Ś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje pomysły s.Miriam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz